7500 TL ve üzeri alışverişlerde yazın iki vazgeçilmezi hediye, kod: FERAH26
Vinotherapist™Dudak Bakım Kremi
₺375,00
4,5g
7500 TL ve üzeri alışverişlerde yazın iki vazgeçilmezi hediye, kod: FERAH26
5000 TL ve üzeri alışverişlerinizde Güneş Sonrası Bakım Losyonu 200ml hediye, kod: GÜNEŞ26
- Deneyen kadınların %91'i dudaklarının beslendiğini ve yatıştığını söylüyor*
- %98 doğal türevli içerikler
- Organik shea yağı : %100 doğal türevlidir, organiktir ve Burkina Faso'daki bir kadın kooperatifi işbirliğiyle sürdürülebilir yöntemlerle elde edilir. Kuru ciltleri besler, yeniler ve onarır.
- Polifenol : Antioksidan etki sunan ve serbest radikalleri %100 engelleyen Fransız üzüm çekirdeklerinden elde edilir.
İçerik Listesi :

Müşterilerimizin yorumları
4.8
(170)
5 yıldız | 84 % | |
4 yıldız | 13 % | |
3 yıldız | 2 % | |
2 yıldız | 1 % | |
1 yıldız | 1 % |
Bir yorum bırakın
170 yorum
5 gün önce
Harika bir nemlendirici
Bittikçe alıyorum, inanılmaz kalıcı ve nemlendirme etkisi yüksek. Uzun zamandır stokta yok. Lütfen geri geldin 🙏🏻
6 gün önce
Güzel bir dokusu var.
Ürünün çok ferah ve doğal bir kokusu var ve hemen emiliyor. Ancak bence ambalajı biraz daha kaliteli olabilirdi. Kapağı kırıldı :(
Geçen hafta
Nem bombası
İçeriğine çok güvendiğim için tercih ettim aynı zamanda dudaklarımı yumuşacık yapıyor
Geçen hafta
Yumuşaklık
Dudaklarda bıraktığı his muhteşem kokusu da şahane 🌸
Geçen hafta
Dudak
Etkili bir ürün mutlaka denemeli, temiz içerikli olması çok iyi, güvenilir içerik
Geçen hafta
Çantamın vazgeçilmezi
Çantamdan asla ayırmadığım bir kurtarıcı oldu. Çatlamış ve yıpranmış dudaklarımı ilk kullanımda bile gözle görülür şekilde onardı. Birçok kremin aksine asla yapış yapış bir his bırakmıyor, dudakları hafifçe parlatırken gün boyu yumuşacık ve nemli kalmalarını sağlıyor.
Geçen hafta
Mükooo
Özellikle kışın çok kullanıyorum mat rujların altında doğal bir bitiş sağlıyor yapış yapış değil kremimsi güzel
Geçen hafta
Güzel nemlendirme
Dudak balmını eczaneden aldım. Güzel nemlendiriyor. Beğendim
2 hafta önce
Güzel
Bir aydır kullanıyorum ve nemlendirmesi gerçekten çok iyi.hatta bir süre sonra dudakta hoş bir görüntü oluyor.
2 hafta önce
Çok tatlı
Yumuşacık bi yapısı var çok beğendim kokusuda çok tatlı ❤️🔥
Görsel içeren yorum









